5 Easy Facts About webmehr Described

Wiki Article

رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: همه اين اقدامات بعد از انقلاب متوقف شد و ما از صفر شروع کرديم و الان اينگونه با ما برخورد مي کنند و استدلالشان اين است کسي که غني سازي داشته باشد قدرت بمب سازي هم دارد، اين سخن درست است ولي ما چنين قصدي نداريم.

جمعي از استادان علوم سياسي دانشگاه‌هاي قم صبح سه‌شنبه با رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام ديدار كردند.

من پس از آخرین نماز جمعه آقای هاشمی، در یادداشتی نوشتم که وقتی آدم به خطبه های ایشان در این نماز جمعه گوش می کند، تازه متوجه می شود که چرا امام خمینی آن قدر به آقای هاشمی نظر داشت و چرا همیشه در بزنگاهها و نقاط حساس، یعنی زمانی که مشکلات سیاسی جدی پیش می آمد، امام حل این مشکلات را به آقای هاشمی ارجاع می داد.

دادستان تهران که به روال سلف بدنام‌اش به جای دادگستری گام در مسیر اشاعه ظلم و بیداد گذارده، ‌هنوز از راه نرسیده برخلاف ادعاهایی که امروز واهی بودن آن سریعتر از آنچه میپنداشتیم آشکار شده است، امضای خود را ذیل کیفرخواستی گذاشت که گویی از نظر فقدان استدلال، وجاهت حقوقی و عقلانیت با بیانیه‌های سیاسی که پیش از این به عنوان کیفرخواست در چهار بیدادگاه‌ گذشته قرائت شده در رقابت است.

سپس هیات رییسه درخواست را به كمیسیون تحقیق جهت بررسی ارجاع خواهد داد و در صورت بررسی كمیسیون تحقیق و موافقت این كمیسیون، موضوع به رای نمایندگان خبرگان گذاشته خواهد شد.

ما "هاشمیان" اگر چه همچون سایر شهروندان این کشور می توانیم خواهان احقاق حقوق خود باشیم ، و به رغم آن که اذعان داریم ، خدمات پدر هرگز امتیازی برای ما ایجاد نمی کند و هیچ کس، جز به تقوا و تلاش خالصانه برای اسلام و انقلاب و ملک و ملت بر دیگری برتری ندارد، اما از آنجا که طرح این اتهامات ، به عنوان اهرم فشار و ابزاری برای حذف هاشمی رفسنجانی به کار گرفته می شود و خواسته یا ناخواسته آب به آسیاب دشمن می ریزد، بر احقاق حق خود پافشاری می کنیم، و گرنه امر خود به خدای عادل منتقم و به رسیدگی در روز جزا وا می نهادیم.

De leeftijd is een indicatie serieus te overwegen op een Web-site, de oudste is een Site heeft waarschijnlijk veilig te zijn

نقد و برررسی : نیاز است که طراحی سایت وکالت به گونه ای باشد که امکان نقد و بررسی مشتریان وجود داشته باشد، تا آن ها مشتاق شوند بیشتر با شما کار کنند.

ابتکار برخی از اعضای مجلس خبرگان برای حذف آیت الله دستغیب نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان با مخالفت صریح رهبر عالی مقام جمهوری اسلامی ایران متوقف شد.

بر اساس آیین نامه مجلس خبرگان برای بررسی درخواست عزل یكی از نمایندگان دست كم باید بیست تن از نمایندگان خبرگان از هیات رییسه تقاضا كنند .

در اين ميزگرد در خصوص مسائل مختلف از جمله آسيب شناسي ترويج علوم انساني غربي در دانشگاه‌ها، پيامدهاي سياسي و اجتماعي تبعيت نخبگان و فعالان سياسي از نظريات غربي بدون توجه به شرايط عيني ايران، آسيب شناسي حوادث و رويدادهاي عرصه مطبوعات در دهه اخير، آينده جريانات و جناح هاي سياسي و برخي مسائل و حوادث اخير بحث و بررسي شد.

حال چرا اینجوری است ... " مجیدی در این لحظه ناگهان بغض كرد و با صدایی اشك آلود خطاب به آقا گفت :

البته همان دیروز جواد امام، عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب و رئیس ستاد تهران میرحسین موسوی (و همین‌طور پدر عاطفه امام که بازداشت یا در واقع ربودنش خبرساز شد)، بعد از ۹۳ روز انفرادی و با وثیقه ۲۰۰ میلیون تومانی آزاد شد.

آخرین تغییرها صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه فیروزه ۵ خرداد ۱۴۰۰ صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه یکم آرمان آتی ۵ آبان ۱۳۹۹ صندوق سرمایه‌گذاری نگین رفاه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ صندوق قابل معامله مانی ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ صندوق سرمایه‌گذاری مشترک یکم آبان ۵ آبان ۱۳۹۹

Report this wiki page